Způsob objednávání stravy

1) Způsob objednávání stravy – informace jen pro žáky a zákonné zástupce žáků ZŠ          sj_-_logo_-_vidlicka-nuz-lzicka.jpg

a) Na terminálu ve školní jídelně

Kdykoli během dne, terminál je umístěn přímo ve školní jídelně.
K přihlášení na terminálu je nutné vlastnit tzv. čip, který si každý strávník musí zakoupit na začátku školního roku.
Objednat je možné na řadu dnů dopředu – až do celkové výše osobního kreditu, případně až do nejpozdějšího termínu momentálně uveřejněného jídelníčku.
Objednávku na další den je možné uskutečnit nejpozději do 13,00 hod. dne předcházejícího – na pondělí však nejpozději v pátek!

b) Prostřednictvím internetu

Kdykoli během 24 hodin a to po celý rok na webových stránkách školy v rubrice „Jídelna“ a odkazu „Vstup do objednávkového systému“ nebo přímo na http://www.smiklica.cz/dread/net/zsrakvice/index.php
Každý strávník potřebuje k načtení svého osobního účtu znát uživatelské ID a heslo. Uživatelské ID obdrží na začátku roku od třídního učitele, heslo je nastaveno pro všechny uživatele stejné – jde o slovo „heslo“ – psáno malým písmenem bez uvozovek.
Po zadání uživ. ID a hesla je velmi vhodné provést v „Nastavení účtu“ změnu hesla!!!
V případě zapomenutí uživ. ID nebo hesla, jej na požádání sdělí vedoucí školní jídelny.
Objednávku na další den je možno uskutečnit nejpozději do 13,00 hod. dne předcházejícího.
Strávníci (zákonní zástupci) mají možnost sledovat, ve kterých dnech kdy odebrali stravu.

c) Odhlašování ze stravování

Odhlášení je možné pomocí terminálu nebo internetu zadáním „0“ (nuly) u výběru jídla (obědu) konkrétního dne. Na následný den je možno se odhlásit do 13,00 hod. dne předešlého.
Odhlášení je možno provést také telefonicky na 519 350 643 - vedoucí školní jídelny. Opět na následný den je možno se odhlásit do 13,00 hod. dne předešlého.

 

Poznámky:

Objednávku zadanou např. na terminálu lze změnit prostřednictvím internetu a naopak, při splnění podmínky D či E. Při splnění těchto podmínek je možné upravovat svoji objednávku opakovaně i jen na terminálu či jen pomocí internetu.
Při ukončení odběru stravy lze čip vrátit vedoucí školní jídelny. Složená kauce ve výši 80 Kč bude strávníkovi vrácena pouze v případě, že bude čip nepoškozen.
Je předpoklad, že jídelníček bude zveřejňován vždy min. na 14 dnů dopředu. K jeho prohlédnutí stačí odkliknout odkaz „Zobrazit jídelní lístek“. Strávník se nemusí v tomto případě ani do systému přihlašovat.

Doporučení: po přihlášení do systému Internetových objednávek si v rubrice „Nastavení účtu“ zadejte svoji e-mailovou adresu. Pokud tak učiníte, vždy po jakékoli následné změně v objednávce vám přijde e-mail se sdělením o této skutečnosti.

 

2) Způsob objednávání stravy – informace jen pro zákonné zástupce dětí MŠ

Zákonní zástupci obdrží od vedoucí jídelny (případně na vyžádání i v MŠ) uživatelské ID + přístupové heslo.
V evidenčním systému internetových objednávek budou moci sledovat pouze kredit na osobním účtu dítěte.